守护●你

烦恼时, 请记得, 有我
苦闷时, 请记得, 有我
伤心时, 请记得, 有我
寂寞时, 请记得, 有我
无助时, 请记得, 有我

我是白痴, 一个喜欢你的白痴。

2 comments:

Woan Chee April 25, 2014 at 6:47 PM  

好心你啦~
当面告诉人家,写在这里。
谁懂你想她还是他? *大笑*

Jolyn May 2, 2014 at 8:05 PM  

action speaks louder than words, so you should tell her already . Don't let people take her away from you baru regret....All the best~

Post a Comment